گزارش تعطیلات

۱-هر چند اینکه یک نفر اوقات فراغتش (یا شاید فرافت) رو چه جوری بگذرونه یه مسئله کاملا شخصیه ولی به استحضارتون میرسونم که به دلیل متوقف شدن خودروی اینجانبان در پارکینگ راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از میان برنامه های مذکور در مطلب قبلی فقط تونستیم به زور به جلسه نقد ادبی یا به قول منیرو روانی پور گروه کولیها و کوه نوردی و البته به لطف خانم لوبیا پلو ظهر جمعه برسیم.البته زیاد هم بد نشد چون یه ده بیست ساعتی خوابیدم. قسمته دیگه کاریش نمیشه کرد!
این جلسه نقد ادبی یا گروه کولیها هم داره جون میگیره .هر دفعه استقبال بهتری میشه و افراد بیشتری میان. من هم داره یواش یواش روم باز میشه و احساس صمیمی تری پیدا میکنم.جلسه اول که یادتون هست (ر.ک به مطلب ۲۴ خرداد همین وبلاگ)
برنامه بعدی در محل نشر ثالث واقع در خیابان کریم خان برگزار خواهد شد. هر کی دوست داره میتونه بیاد و هر کی رو هم دلش میخاد میتونه بیاره . فقط اگه چیزی داره که میخاد بخونه تنش رو چرب کنه !
جمعه صبح هم جاتون خالی رفتم درکه.ساعت شیش صبح.تا پلنگ چال رفتم بالا.عجب حالی داد. پایه باشین یه برنامه دسته جمعی میذاریم.

۲- مدتیه که این وبلاگ ها جفتک چارگوش در میارن. من پارسال یه وبلاگ تو پرشین بلاگ داشتم که بنا به دلایلی نیمه تعطیل شد و اومدم بلاگ اسکای. ولی از اونجا به عنوان خانه ییلاقی استفاده میکردم. فعلا تا موقعیکه بلاگ اسکای کامنت ها و آرشیو ش رو درست کنه مطالبم رو در هر دوجا می نویسم.اگه دلتون خواست میتونین یه سری هم به خانه ییلاقی؛ بزنین و کامنت بذارین.
اگر هم خواستید با توجه به همین مطلب میتونین برای نوشتن نظراتتون اینجا رو هم کلیک کنین!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد