پس از مدتها!

دیرزو با دوستی حرف زدم که می گفت فیلترینگ وبلاگ ها از حالت دستی به صورت اتوماتیک تبدیل شده. اسمش هم هست روباتیک فیلترینگ! خب ریات هم که شعور نداره. لذا ممکنه کلمات رو با هم اشتباه بگیره.

امروز تو خود بلاگ اسکای هم مطلب مربوطه رو خوندم و به این نتیجه رسیدم که فیلتر شدن وبلاگ من هم ممکنه بر اثر اشتباه یک روبات بوده باشه و نه تحلیل یک انسان دور اندیش که حدس زده درسته که من تا حالا مطالب غیر اخلاقی و سیاسی ننوشتم اما چون پتانسیلش رو دارم ممکنه یه روز بنویسم!

لذا سعی کردم چند تا کلمه که تو پست های آخرم شبیه کلمات مورددار بود رو حذف کنم و یک ایمیل هم به آدرسی که همونجا داده بود زدم که ببینم چی میشه. امیدوارم روبط انسانی، وبلاگ منو از چنگال این روبات بی رحم نجات بده و من دوباره به آغوش وبلاگستان که خیلی ام دلم براش تنگ شده بود برگردونه. ربات محترم حتما توجه دارند که این آغوش از اون آغوش ها که به زبون آوردنش موجب تحریک افکار عمومی و به گمراهی کشونده جوونا می شه نیست!  


 

پی نوشت: نیم ساعت بعد از این که به آدرسی که جهت پیگیری داده شده بود ایمیل زدم این جواب را دریافت کردم:

bastane site shoma ertebati be mokhaberat nadarad va az tarafe maraje marbooteh dastore ensedad darad va baz nemishavad sorry.
 

Kind Regards

.... و این یعنی .... پایان‌!‌

نظرات 8 + ارسال نظر
محمدرضا پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ق.ظ http://www.mamzi.com

بابا مورددار....
چقدر خرن اینا! یعنی چی؟

عوضش منم پولیتک زدم ممزی. چند بار پامو از دایره گذاشتم بیرون!!! یادته جوکشو؟

N جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:47 ب.ظ

سلام.
من چندسالی هست که وبلاگ شما رو میخونم ولی هیچ وقت براتون کامنت نذاشتم. نمیدونستم که وبلاگتون فیلتر شده چون از وی پی ان استفاده میکنم. میتونم بپرسم که چرا مدتیه کم کار شدی؟ توی وبلاگ شما علاوه بر متن هایی که خودتون مینویسید کامنتهای دوستانتون هم خوندنی هستند. لطفا ادامه بدید.

علت کم کاری بیشتر این بود که فکر میکردم وقتی فیلتر شدم کسی نمیخونه جیزایی رو که من مینویسم. مرسی. شما به نظرم پایه سینما باشی؟ نه؟

۴۰تیکه چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:42 ب.ظ http://40tike.wordpress.com

آقا غصه نخور یه وبلاگ دیگه باز کن مثلن بیا وردپرس یا برو بلاگ اسپات بازم فیل تر شدی یه جا دیگه باز کن با یه اسم دیگه. مگه قانون شونصد نیوتن رو نشنیدی؟
یه کم لوس ولی خب
بلاگر بوجود نمی آید و از بین نمی رود بلکه از یک بلاگ به بلاگ دیگر منتقل می شود.

آره خب یه کم لوس بود ولی به درد من خورد. بستنی با سینما؟

حسین سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:13 ب.ظ http://yekidige.blogfa.com

سلام . راستشو بخوای ، تنها کسی هستی که براش نظر میزارم . از همون پارسال که داستانهاتو خوندم ، هس خوبی داد . بهت پیشنهاد میکنم تو blogfa وبلاگ جدیدی بساز و مثل اوایل پستهای بیشتری روی وبت بذار . موفق باشی

متشکرم دوست عزیز. امیدوارم همینجوری که شما گفتی بشه. شمام میای بریم بستنی بخوریم با زیتونینا؟ ...ها؟ سینما بهتره؟

زیتون شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:55 ق.ظ http://z8un.com

چی چی رو پایان بابک جان؟؟
خوب با آنتی فیلتر میاییم می‌خونیم! همون‌کاری که برای خوندن بیشتر وبلاگا می‌کنیم. غمت نباشه و بنویس

دمت گرم زیتون جان. خداییش این کامنتت خیلی ایجاد انگیزه کرد برای کوچ به خانه جدید. یادت باشه یه بار که دپرس بودی و ناامید و این حرفا بهم بگو بیام ببرمت سینما حالت خوب شه. یا میخوای بستنی بخوریم، ها؟!

شادی چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:00 ب.ظ http://www.baadbadak.blogfa.com/

وبلاگ شما رو می خونم و به نظرم خیلی جالبه. اگه ممکنه شما هم یه سری به وبلاگ من بزنین و اگه خوشتون اومد لینکمو بذارین و با اجازه منم لینکتونو بذارم.

افشین عموزاده لیچایی جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ق.ظ http://afshinamoozadeh.blogfa.com

سلام من هم داستان کوتاه می نویسم یه سری به من بزن

بَنو دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:30 ق.ظ

آخی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد