پس از مدتها!

دیرزو با دوستی حرف زدم که می گفت فیلترینگ وبلاگ ها از حالت دستی به صورت اتوماتیک تبدیل شده. اسمش هم هست روباتیک فیلترینگ! خب ریات هم که شعور نداره. لذا ممکنه کلمات رو با هم اشتباه بگیره.

امروز تو خود بلاگ اسکای هم مطلب مربوطه رو خوندم و به این نتیجه رسیدم که فیلتر شدن وبلاگ من هم ممکنه بر اثر اشتباه یک روبات بوده باشه و نه تحلیل یک انسان دور اندیش که حدس زده درسته که من تا حالا مطالب غیر اخلاقی و سیاسی ننوشتم اما چون پتانسیلش رو دارم ممکنه یه روز بنویسم!

لذا سعی کردم چند تا کلمه که تو پست های آخرم شبیه کلمات مورددار بود رو حذف کنم و یک ایمیل هم به آدرسی که همونجا داده بود زدم که ببینم چی میشه. امیدوارم روبط انسانی، وبلاگ منو از چنگال این روبات بی رحم نجات بده و من دوباره به آغوش وبلاگستان که خیلی ام دلم براش تنگ شده بود برگردونه. ربات محترم حتما توجه دارند که این آغوش از اون آغوش ها که به زبون آوردنش موجب تحریک افکار عمومی و به گمراهی کشونده جوونا می شه نیست!  


 

پی نوشت: نیم ساعت بعد از این که به آدرسی که جهت پیگیری داده شده بود ایمیل زدم این جواب را دریافت کردم:

bastane site shoma ertebati be mokhaberat nadarad va az tarafe maraje marbooteh dastore ensedad darad va baz nemishavad sorry.
 

Kind Regards

.... و این یعنی .... پایان‌!‌