....چایی رو سر میکشی و مینویسی:
حالت گرفته است و دنبال بهونه می گردی تا خودتو گم و گور کنی یه گوشه و بچپی تو خودت.
نمیدونی حرستو سر کی خالی کنی.
یه خورده به خودت گیر میدی که این چه وضع زندگی کردنه.چرا صبحها دیر میری سر کار. چقدر کارای عقب افتاده داری. برای چی بیخودی سر یه موضوع بچه گانه جون عزیزاتو قسم  میخوری؟
بعد میندازی تقصیر روزگار که دوره و زمونه گندی شده. به هر کی برمیخوری اولش دو سال طول میکشه بهش ثابت کنی که نمیخوای دودره اش کنی، بعدش هم معلوم نیست کی زنده کی مرده.

سی دی هارو زیر و رو میکنی. خودتم نمیدونی دنبال چی میگردی. یکی رو که نمیدونی چیه میذاری. تا صداش در میاد خاموشش میکنی.
یه نگاه به مطلب چلچراغ در مورد کافه میندازی. یه لبخند میزنی و پرتش میکنی رو میز. 
 گیر میدی به حکومت. میگن آزمایش اتمی بوده. چه راست باشه چه دروغ فرقی نمیکنه. مگه آمریکاییا خودشون همواپیما رو نکوبیدن تو برج؟ برای یه حکومت جون پنج هزار نفر ارزشی نداره. پنجاه هزار نفر چی؟
کسی که یه نفر رو کشت صد هزار تاش هم میتونه.

دراین دوره  دانشمندان بسیاری از کشور گریختند . بسیاری از آثار تاریخی بر جای مانده، ویران شد یا به تاراج رفت. دختران ایرانی زیور بستر اعراب حاشیه خلیج شدند. و....
چه فایده داره تو تاریخ اینا رو بنویسن.

میخوای به بصیر بگی برات چای بیاره. ولی خودت پا میشی میری میریزی.
کانکت میشی. ۲۲ تا کامنت. ۳ تاش جدیده. آمارشو همیشه داری.
سپینود.  باهاش موافقی. ولی به خودت میگی برای تریپ کافه خوب نیست. باید با مازیار و هومن صحبت کنی.خیالت راحت میشه که نباید تنهایی تصمیم بگیری.
بعدم کامنت محسن. 
دلت میخاد یه چیزی بنویسی.
روزنامه شرق رو یه جوری که عکس روش معلوم نباشه تا میکنی ، چایی رو سر میکشی و مینویسی:
حالت گرفته است و دنبال بهونه میگردی .... 

یک نظریه جامعه شناختی


به این دلیل که اینجانب آدم دل سوخته ای می باشم و به شدت به سرنوشت هم وطنانم من جمله جوانان عزیز که امید آینده تمامی آحاد مردم و به خصوص کاندیداهای ریاست جمهوری دوره بعد هستند علاقمندم به عنوان یک نظریه جامعه شناختی پیشنهاد میکنم سال اینده به نام سال جوانان و حموم زنونه نام گذاری شود.و در این سال حمام های عمومی زنانه دوباره راه اندازی شود.

در همین راستا بخشی از کارکرد های مثبت اجتماعی حموم زنونه به شرح زیرتوضیح داده می شود.
۱
-     کمک به اقتصاد خانواده و جامعه از طریق کاهش هزینه تلفن. در نظر بگیرید اگر نصف مکالماتی که به وسیله تلفن انجام می شود از قبیل خبر گرفتن از مادر – خواهر – خواهر شوور و کلیه زنان فامیل اعم از کسانی  که در حال زاییدن هستند یا درپروسه تعویض سرویس خواب میباشند در حمام انجام شود چه حجم عظیمی از بار شبکه مخابرات کاسته خواهد شد.
۲-    افزایش آمار ازدواج: با تعطیل شدن حمام های عمومی و کاهش اقبال دختران جوان به جلسات ختم انعام و مولودی حجم عظیمی از مادرانی که دارای فرزند ذکور هستند و در به در به دنبال عروس مومن و دیپلمه میگردند هیچ مرجعی برای یافتن سوژه خویش ندارند.با توجه به اینکه بیشتر پسرهای مایه تیله دار هم به دنبال دختر آفتاب مهتاب ندیده هستند  بدیهی است که با راه اندازی دوباره حمام زنانه بخش عظیمی از جوانان به مراد دل خویش که همانا ازدواج است خواهند رسید.
۳-
کاهش آمار طلاق: مادر شوهر محترم قبل از ازدواج می تواند کاملا دختر مورد نظر را بدون هر گونه بزک  دوزکی  بازرسی کند تا خدای نکرده عیب و ایرادی چیزی نداشته باشد که بعدا گندش در بیاید و باعث جدایی شود. همچنین شکل گیری شبکه وسیع جاسوسی باعث در رفتن آمار زید بازی مردان بسیاری در همان مراحل اولیه میشود و قبل از اینکه کار ازکار بگذره قضیه رفع و رجوع می شود.
۴-
 ایجاد بازار کاربرای خانمها: به طور مستقیم- یک دلاک خوب از آنجا که باید به فنون ماساژ و همچنین روانشناسی و مشاوره آشنا باشد باید از بین قشر تحصیل کرده انتخاب شود. به طور غیر مستقیم- همانطور که در قسمت۲ گفته شد بسیاری از مادران محترم نیز میتوانند دنبال عروس گشتن را به عنوان یک کار تمام وقت پیشه کنند.
۵-
شکل گیری نهاد های مدنی: به عنوان یک جامعه در حال رشد ما نیازمند به وجود نهاد های مدنی به خصوص مجامع فمینیستی هستیم. جمع شدن خانمها بدون وجود مردان و انجام مباحث فلسفی متعدد نهایتا منجر به شکل گیری تفکر "مردا همه اشون از یه کرباسن " یا مرد جماعت شلوارش که دوتا شد زن میگیره" یا "مرد شیکمش که پر شد دیگه جیکش در نمیاد" می شود و در نهایت باعث ایجاد انجمن دفاع از حقوق زنان در مقابل مردان بوالهوس – شکم پرست و زیر شکم پرست  می شود.
۶-
 کمک به رشد ادبیات داستانی : نفس حضور در حمام زنانه باعث برانگیخته شدن حس نوستالژی بانوان محترم و یادآوری خاطرات مادر بزرگ مرحوم می شود. لذا ادبیات به عنوان یک عنصر شیک وارد جریان شده و داستانهای زیادی نوشته خواهد شد.
۷-
حفاظت در مقابل تهاجم فرهنگی: بدون شرح

همانطور که ملاحظه کردید نود درصد از مشکلات ملت با یک طرح ساده مثل این حل می شود. می مونه ده درصد مابقی که برای اونم طرح دارم و ان شاءالله در مطلب بعد به تفصیل در مورد آن صحبت خواهم کرد.

والسلام علی من التبع الهدی.

بیست و هفتم شوال المکرم یکهزاروچهارصدوبیست و چهار


                              مطلب بعد: شهرنو یا خانه عفاف!!!