اگهی استخدام


داروخانه ای در محدوده خیابان دولت جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید.
۱-نسخه پیچ مرد،۲ نفر. متاهل ، سن ۳۵ تا ۵۰ سال، ۵ سال تجربه کاری مفید .
۲-کمک داروساز مرد ، ۱نفر ،متاهل، سن ۳۰ تا ۵۰ سال،۷ سال تجربه کاری مفید.
۳-فروشنده لوازم بهداشتی-آرایشی ، ۱ نفر،متاهل ، سن ۳۰ تا ۴۵ سال، ۳ سال تجربه در امر فروش و بازاریابی محصولات آرایشی ایرانی و خارجی.


این آگهی چند وقت پیش عینا در یکی از روزنامه های صبح چاپ شده .حقوق پیشنهادی برای موارد ۱ تا ۳ به ترتیب ماهی ۷۰ ، ۸۰ و ۸۰ هزار تومان است. تا ساعت ۱۰ صبح این افراد تماس گرفته اند.
نفر اول: 
-الوبفرمایید:
 برای مورد کمک داروساز زنگ زدم.۱۷ سال تو یه شرکت داروسازی کار کردم.لیسانس زیست شناسی دارم.۴۳ سالمه. ماشین هم دارم اگه لازم باشه. مرسی.
نفر دوم:
-لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه تهران.۲۸ سالمه .دو سال سابقه کار فروشندگی دارم.
- فرمودید علوم سیاسی؟
- بله خانم.تو رشته ما یا بیکار میمونی یا میرسی به عرش.بستگی به خودت داره!
نفر سوم:
-الو .در مورد فروشندگی زنگ زدم.۵۰ سالمه ولی خیلی جوون تر به نظر میام.۲۵ سال سابقه کار دارم.البته قبل از انقلاب.
- با این حساب باید حداقل ۶۰ سالتون باشه.
-نه بابا .اونوقتا اینجوری نبود!من مسئول انتخاب فروشنده لاک بودم .برای لانکوم کار میکردم.باید میدیدیم کی دستش سفیده کی سیاهه .کی ناخناش بلنده کی کوتاهه. بعد از انقلاب تو کار موسیقی بودم. ساز میفروختم. صدام هم بد نیست. به عنوان کار دوم بعضی وقت ها هم میخونم.
نفر چهارم:
-الو من از دفتر روزنامه زنگ میزنم.آگهیتونو من چاپ کردم.یکی از فامیلامون هست که بیکاره .لیسانس کشاورزیه زنش هم حامله است.ثواب داره.
نفر پنجم:
-الو من لیسانس کشاورزی هستم از دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات. سابقه کار هم ندارم. به نظرتون امیدی هست؟
نفر ششم:
-الو من برای آقامون زنگ زدم.۳۰ سالشونه.مامان یه دقه اون بچه رو خفه کن.بله میگفتم لیسانس مدیریت دارن.به خدا خیلی آقاست .خیلی خوب فروشندگی میکنه.قبلا ۴ سال تو بوتیک کار میکرده.
 نفر هفتم:
-۳۷ سالمه.تا اول نظری درس خوندم. ۳ سال سابقه کار فروشندگی دارم.
نفرهشتم:
-۳۱ سالمه .تا حالا  سابقه کار ندارم. برای فروشندگی زنگ زدم.ببخشید ساعت کار از چند صبح شروع میشه؟
نفر نهم:
- ۴۰ سال، ۱۵ سال تو شهرستان مغازه لوازم بهداشتی داشتم.فروختم اومدم تهران یه خونه رهن کردم.
نفر دهم:
-دکتر داروساز هستم.۲۹ سال سن دارم.برای بعد ازظهر ها اگه بشه میخواستم همکاری کنم. ممنون میشم بامن تماس بگیرین.


توجه داشته باشید که این مطلب هم کاملا واقعیه.
حدس میزنید کدومشون انتخاب شن؟

نظرات 9 + ارسال نظر
مهرانا سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 09:49 ب.ظ http://mehrana1382.blogsky.com

سلام
آفرین واقعا باحال نوشتی
فکر کنم آخری انتخاب بشه ولی واقعا جای تاسفه

علی چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:52 ب.ظ http://iranwama.blogsky.com

سلام...........
ببین اگر همشون هم استخدام بشن....
بازم به قول مرحوم هایده ((در دمو دوا نمی کنه))

به من هم سر بزن

کوندراژسند چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 02:42 ب.ظ http://paskooche.persianblog.com

نفر هفتم!

الیاس چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 06:12 ب.ظ

خودت فکر کنم مناسب ترین هستی !

باربد پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:36 ق.ظ http://river.blogsky.com

آقا بابک از ما دلخور نیستس داداش!

مریم پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:44 ق.ظ http://digaran

بابک عزیز سلام .ممنونم از پیغامت..خوبه که بلاگ اسکای باز میشه.. تقریبا مطمئنم دکتر داروساز استخدام نمی شه..و لیسانسه ها هم ایضا....یا حق دوست من.

آوات پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:40 ب.ظ http://awathiva.persianblog.com

نبودی امروز یه خانم اومده بود که می تونست تو داستان آرایشگاه کمک کنه ک:) در ضمن نباشه اون روزی که سرم اونجوری که گفتی بخوره به دیوار:)
نفر ششم!

مریم یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:56 ق.ظ http://digaran.persianblog.com

بابک جان بازم سلام. پیغام گیرت برای پیغام دوم من باز نشد ..فکر می کنم ..یه مشکلی هم اونجاست. و اما در مورد پیغام نگذاشتن ها هم خیلی حرف می شه زد. خیلی ها دوست دارند که تاریخ را در حال تحریف کنند و ارزش هایی را زیر سوال ببرند که بی شک روزی ارزش بوده است . بابک عزیز..صبور باش . یا حق.

....... دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:51 ب.ظ

چه ربطی داره هر کی جای خودشو داره ،تا مورد آخر همه متقاضی فروشندگی بودن.....دکتر داروساز که جای خودشو داره ،نباشه در داروخونه تخته است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد