یک گزارش کوتاه از استخر هتل استقلال(هیلتون سابق)

از لابی رد شدیم و بعد از عبور از زیر زمین و زیارت عتیقه فروشی مظفریان وارد محوطه استخر شدیم.
هوای گرم و آفتاب تند بعد از ظهر و آب آبی استخر ذوق زده مون کرده بود.لباسها رو کندیم  و تحویل رختکن دادیم.البته بعد ازاینکه ۳۱۰۰ تومن پیاده شدیم.
همین که شیرجه زدم تو آب یهو مایوم از پام در اومد .یادم افتاد این همون مایوییه که پارسال کنار دریا پیدا کرده بودم . حداقل نکردم یه کش بندازم بهش.همون زیر آب به هر بدبختی که بود کشیدمش بالا و اومدم کنار استخر.
بوی گند رو غن و چربی کاملا واضح به مشام می رسید.
یه تخت خالی پیدا کردیم و وسایلمونو گذاشتیم روش.خوبیش این بود که سیگار هم میشد بکشی.
هفت هشت نفر تو آب و چهل پنجاه نفری کنار استخر روی تختها لم داده بودند.تازه فهمیدم بوی گند چربی به خاطر چیه.همه چرب و چیلی بودند.یکی لوسیون نیوه آ یکی هم روغن زیتون و یکی هم معجونی که می گفت خودش از مخلوط کردن ۱۲ نوع ماده گیاهی درست کرده.
باید این هفته حتما یه مایوی درست و حسابی بخرم. عینک شنا و کلاه و اینها باشه برای وقتی که قسط وامم تموم شد.
رو تخت بغلی چهار پنج نفر نشسته و دراز کش حرف میزدند با حداکثر سن ۲۰ سال.
سر صحبت باز شد و بعد از یک ربع توبره ما حسابی پر شد.حالا توبره رو برمی گردونم و دو دستی از ته میگیرم و تکون میدم و همه رو واسه تون میریزم بیرون.داشته باشید :
۱- قیمت یک شله برای تابستان در منطقه دیزین و شمشک از ۲۵۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰۰ تومان در ماه.
۲- کوکایین هر گرم ۱۱۰۰۰۰ تومان.
۳- برای اینکه یک مهمونی توپ ۳۵ نفری برگزار کنید با احتساب ۵ گرم کوک و حداقل ۵/۱ عدد قرص اکس برای هر نفر ۱۰۰۰۰۰۰ (یک میلیون) تومان باید کنار بگذارید.
۴- اگر اهل پوکر یا بیست ویک باشید و حداقل ۵۰۰۰۰۰ تومان کاب داشته باشید و به ازای هر پسر حداقل نیم دختر ببخشید به ازای هر دو پسر حداقل یک دختر در اکیپتان داشته باشید میتوانید برای همان بعد ازظهر دوستان جدیدی پیدا کنید و به همراه  آنها  بیست ، بیست و پنج نفری بشوید و همان شب برای سه روز به سمت دیزین حرکت کنید.پذیرایی به صرف کوک ،جوینت، درینک و (روم به دیوار)کاندوم به عهده صاب شله می باشد.اگر اهل فرقه دیگری هستید با خودتان بیاورید .غذا زیاد مهم نیست به غیر از شکلات مارس برای کره خوری که انهم محیاست!
۵- سوئیت امن مجردی در نیاوران ماهی ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان.البته اگر قادر به پرداخت کل آن نیستید همانجا و در عرض کسری از ثانیه میتوانید با چند تا برو بچ رفیق و نهایتا هم خانه شوید.
۶- اگر میخواهید از مد عقب نیافتید و دوست دخترتان نپرد همین امروز به فکر تتو باشید.اشکالی از قبیل خط عابر پیاده، نقوش اسلیمی، اژدها و حروف ژاپنی قدیمی شده اند باید به فکر یک طرح تازه و سکسی باشید.البته بدنسازی کماکان فراموش نشود.
برای گرفتن اطلاعات تکمیلی میتوانید با همراه داشتن یک عدد مایوی اسپیدو ، یک عدد عینک پولیس یا پرسول (مارکهای دیگر با قیمت بالای ۱۰۰ هزار تومن قابل قبول است) و یک شیشه روغن (هر چی که سیاهترتون کنه بهتر است) به محل یاد شده و خیلی جاهای دیگه  مراجعه کنید.

چطور بود؟


 

نظرات 6 + ارسال نظر
خشایار شنبه 7 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 02:30 ب.ظ

غم انگیز

الیاس یکشنبه 8 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:15 ب.ظ

مزخرفه !

مدیر مسئول دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.saridaily.blogsky.com

مطالب بروز شده:شعرآقا پلیس_بچه بسیجی_شعر جدید یار دبستانی من_کاریکاتور از گروه فشار_فرهنگ لغت گروه فشار____________________بزودی متن سعید عسگر =عشق+2) (نوشته های مدیر مسئول هر هفته تغییر خواهد کرد

قره قوروت سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 12:22 ب.ظ http://ghght.blogspot.com

چقدر آدما با هم فرق دارن...!

سولانژ سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:10 ب.ظ http://monsolange.blogspot.com

آره غم انگیزه چون طبیعی نیست، اگر به راحتی مثل همه جای دنیا آزاد باشند این کثافتکاری ها پیش نمی یاد. نمی دونم با این جوون ها ایران به کجا می رسه. حسرت این تفریح ها رو نخورید و بی خودی پولتون رو دور نریزید به جاش پولتون رو جمع کنید و از کشور خارج شید. همین!!!!!!!!!!!!!

آوات شنبه 14 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:29 ق.ظ http://awathiva.persianblog.com/

فاجعه ست فاجعه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد