نگاه یک نویسنده آماتور از سولاخ یک کلیشه!

چند روز بعد در لابه لای کتاب های نتیجه پسری ام یا شاید نوه ام دختری کتابی دیدم با این عنوان:
تاریخ ایران.سال هشتم پیش دانشگاهی.چاپ ۱۴۸۲ خورشیدی.
با اینکه صد سال به چاپش مانده بود ولی هنوز مثل روز اول کهنه و رنگ و رو رفته بود.
در حین ورق زدن کتاب به این متن برخوردم:
۱۳۵۷-۱۳۸۲ -دوره حکومت مذهبی
در درس پیش توضیح دادیم که در سال ۵۷ چگونه  محمد رضا پهلوی که تازه چیزهایی از اداره مملکت آموخته بود و همچنین با فروش نفت که در ان زمان هنوز کالایی با ارزش و گران بود ثروتمند وقوی شده بود و گفته بود دیگر به چشم آبی ها باج نمی دهد توسط یک انقلاب سرنگون شد.
همانطور که میدانید این سومین خیزش بزرگ مردم کشورمان برای رسیدن به دموکراسی بود.بار اول نهضت مشروطه، بار دوم زمان مصدق که هردو ناکام مانده بود.
در به ثمر رسیدن این انقلاب علاوه بر عامه مردم که جانفشانی های فراوانی از خود نشان دادند گروههای متعددی از جمله چشم آبی ها نقش داشتند. هنوز مدت کوتاهی نگذشته بود که اداره حکومت به دست حاکمان مذهبی افتاد.
رهبران مذهبی به زودی همه حامیان خود را فراموش کردند و فکر کردند واقعا خدا باعث پیروزی انقلاب شده.
به همین علت شورشهای بسیاری در نقاط مختلف کشور روی داد از جمله در ناحیه کشور کردستان امروزی که در آن زمان بخشی از خاک ایران بود.بیشتر این شورشها و مخالفتها به سختی سرکوب شد و حکومت مرکزی قوی بر ایران حاکم شد.
پس از مدتی صدام حسین دیکتاتور کشور عراق(اکنون کشوری به این نام وجود ندارد) به ایران لشکر کشی کرد.مردم ایران دفاع جانانه ای از مرزو بوم خود کردند و جوانان شجاع بسیاری در این جنگ جان خود را از دست دادند.
بی درایتی حاکمان باعث شد که جنگ هشت سال طول بکشد و چشم ابی ها از این موضوع بسیار خوشحال بودند.
طولانی شدن جنگ و همچنین تن پروری و عیاشی حاکمان که از خزانه های کشور برای خود قصر های مجلل ساخته بودند باعث شد مردم بسیار فقیر شوند و زندگی سختی داشته باشند.در این دوره بسیاری از دانشمندان و هنر مندان و همچنین مردم عادی از کشور گریختند. این پدیده که به فرار مغز ها معروف شده بود نیز منافع بیشماری برای چشم آبی ها به ارمغان آورد.
یواش یواش مردم دیگه از هر چی خدا ست حالشون به هم میخورد.
پس از مدتی کشور امریکا که در آن زمان بسیار قدرتمند شده بود و رویای تسخیر جهان را در سر داشت به کشور های همسایه ایران لشکر کشی کرد.اما میدانست که با نیروی نظامی تمیتواند در ایران کاری از پیش ببرد.پس شروع به گول زدن ایرانیان با مفاهیمی از قبیل دموکراسی و ازادی کرد.
ایرانیان که از ظلم وجور حکام خود به تنگ آمده بودند نه تنها مقاومتی در مقابل حمله آرام چشم آبی های آمریکایی از خود نشان ندادند بلکه از بیگانگان استقبال هم کردند.
پس از مدتی یعنی در سال ۱۳۸۲ فردی ایرانی به نام .... توانست با قول همکاری با چشم آبی ها حمایت آنان را جلب کند و طی یک کودتای نسبتا آرام قدرت را به دست بگیرد.
در درس بعد توضیح خواهیم داد که چگونه این امر باعث به تاخیر افتادن آزادی واقعی ایران شد و چگونه چشم ابی ها ۲۵ سال دیگر ایران را غارت کردند.
 
نظرات 16 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 11:53 ق.ظ http://life4u.persianblog.com

وبلاگ قشنگی داری اگه وقت کردی به وب من هم یه سر بزن

چج[]ًًٌٌٌٍٍَُُِّْْْؤئیإإأآة»««کگ سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 01:16 ق.ظ

babak jan salam
man" payam bakhshaie" hastam dooste" hooman"
be onvane neshooni ham pedare har domoon
tou kare lavazeme pezeshkiyo darooii boodan
2 bar ham age yadet bashe ham digar rou oonja didin(albate begheyr az joloooye"cheshmak"}
weblogeto hooman behedm dad va az oon rooz moushtariye paro paghorsesh hastam
ham khoub va mohemtar az oon jazzab minevisi
va ham shenakhti ke dooradoor az tou daram lezate khoundane neveshtehatou baram bishtar kardeh
baraye inke ziadi khastat nakardeh basham(chon fekr mikonam sakhttarin khoondan khoundane pengelishe

کوهنورد سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 08:11 ب.ظ

نگران حرف های دیگران نباش. همین که انقدر جسارت در نوشتن موضوعاتی داری که به نظر نویسندگان حرفه ای بیمزه اند داری، کافیست. زندگی روز مره به نظر من یکی از بهترین موضوعات برای نوشتن است. پس کارت را ادامه بده. موفق باشی

سیاوش سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 09:15 ب.ظ http://siavash21.blogsky.com

خیلی باحاله وقتی آدم اولین بار خانم منیرو رو توی مغازه توی پاساژ تو انقلاب ببینه.
با اون کفشای کتونی و اون سن و اون نحوه ی حرف زدن.
خیلی زن باحالیه!
راستی رفیق همیشه مواظب باش چی آرزو میکنی چون ممکنه روزی بر آورده بشه.

خشایار پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 01:58 ق.ظ http://ksajadi.com/fblog

موضوع بحثه. بنویس. چون تا اینجا زیاد باهات موافق نیستم. (این کار مگه میذاره آدم به وبلاگ برسه؟!)
قربانت. خشایار

بهرام پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 05:57 ب.ظ http://dokhtarankimiagar.blogsky.com

ببینیذ اقای اماتور اصلا فکر نکنم مردم کشور ما اینکونه باشند که بهانه آزادی بخواهند زیر بار استبداد روند.قبول دارم اندکی از مردم به این بهانه دست به تظاهرات می زنند ولی عهده انسانهای فهمیده بیشتر است به نظر من باید خودمان دست بکار شود چون امریکا دلش به حال من و شما نسوخته ! در ضمن اگر انقلابی دیگر در کشور ما روی دهد صنعت ما به اندازه همان ۱۰۰ سال کنونی عقب مانده تر می شود پس به فکر اصلاحات باشیم تا انقلاب!!!!!!!!!!!!

مریم جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 08:00 ق.ظ http://digaran.persianblog.com

مرده شور آمریکا رو ببرن و آزادی که اون به ما بده..سلام ببخشید بابک جان..این در تایید حرف های شما بود.

ممزی جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 05:01 ب.ظ

۱. به عنوان یک داستان: شروع قشنگی داره٬ خصوصا پارادوکس « با اینکه صد سال به چاپش مانده بود ولی هنوز مثل روز اول کهنه و رنگ و رو رفته بود. » خیلی قشنگه. ولی در مجموع بیشتر بیان یه نظر سیاسیه به نوعی دیگه٬ تا اینکه یه داستان کوتاه باشه. به هر حال قشنگه.
۲. به عنوان یک نظر سیاسی: این احتمال هم وجود داره که واقعا اگر تغییر حاکمیت رخ بده یک حکومت بدتر روی کار بیاد. ولی من فکر می کنم این یه راحیه که باید رفت. چاره ای نیست. همه ی مردمی که الان در وضعیت سیاسی اجتماعی بهتری قرار دارن بلاخره یه وقتی این راها رو رفتن و این تلفات رو دادن و این بدبختیا رو کشیدن. شاید فرقش این بوده که وقتی که اونا دست به گریبان این تحولات بودن ابرقدرت های به این بزرگی وجود نداشتن که خودشون رو قلدر محله محله بدونن و بخوان سرشون رو توی هر آخوری بکنن و راجع به همه چیز اظهار نظر کنن و دنبال منافعشون باشن. ولی بازهم وقتی تاریخ رو میخونی مثلا توی انقلاب کبیر فرانسه رد پای قوی آمریکایی ها و انگلیسی ها رو میبینی و برعکس توی درگیری های آمریکا میبینی که یه طرف قضیه انگلیسی و یه طرف فرانسه دست اندر کاره و ...
بلاخره باید این کوچه ها رو رفت و دید کدوم بن بسته٬ کدوم به یه جای بد راه داره و کدوم به یه جای خوب میرسه.

مخلص

امیر جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 08:00 ب.ظ http://amireghlimi.blogsky.com

نامه نبوی به خامنه ای رو تو بلاگم نوشتم

سوفیا سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 05:24 ق.ظ http://sofeia.persianblog.com

دو روز من نیومدم اینجا کلاس درس باز کزدی؟(:

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:30 ب.ظ http://rezaairf2002.persianblog.com

مائده چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 03:46 ق.ظ

فقط میتونم بگم ما نسل سومی ها رو دست کم گرفتی !!!

[ بدون نام ] یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 05:20 ب.ظ

هر چند کان آرام دل دانم نبخشد کام دل نقش خیالی می کشم فال دوامی می زنم

دانم سر آرد غصه را رنگین برآرد قصه را این آه خون افشان که من هر صبح و شامی میزنم



جناب آقای خاتمی

این رنجنامه را تلخ کامانه و در کمال نومیدی و ناخشنودی، هنگامی و در هنگامه یی می نویسم که یاران شناخته و ناشناخته ام "چندان به خاک تیره فرو ریختند سرد، که گفتی دیگر زمین همیشه شبی بی ستاره ماند".

قیام آرام و دموکراتیک مردم ایران علیه استبداد دینی در خرداد ١٣٧٦، تجربه شیرینی بود که قدرناشناسی و فرصت سوزی آن خواجه خنده رو بر آن مهر خاتمت زد و خلقی را تلخ کام و ناآرام کرد، دستاورد تلاشها و تب و تابهای جمعی دردمند بود که رایگان هدیه شد و ارزان از دست رفت. و این عجب نبود.

مرد میراثی چه داند قدر مال؟ رستمی جان کند و مجان یافت زال

هر که او ارزان خرد ارزان دهد گوهری طفلی به قرصی نان دهد

و اینک آن تلخ کامی ها و ناآرامی ها جامه شورش و اغتشاش بر تن کرده است. از اعتراضات اخیر دانشجویان چهار روز برنیامده بود که ٤هزار تن به اسارت رفتند و نوش نامه مجلسیان هنوز به گوش هوش نرفته بود که از آنان زهر چشم گرفتند. اینان را به دره ها و آنان را به درنده ها سپردند. اینک ما مانده ایم و زندان هایی آباد و دانشگاه هایی ویران؛ و جامعه یی رنجور که دمل سهمگین وسرطانی سازمان خودسران (!) انصار حزب اله بر حنجره و ریه آن پنجه افکنده و راه فریا د و تنفس را بسته است. الحق ترکیب غریبی از غازیان و قاضیان و کاتوزیان پدید آمده است: اولی به قساوت می درد و می کشد و دومی به قضاوت از کشته غرامت می ستاند و سومی در پس زانوی سلامت می نشیند و مهر ملک و شحنه بر می گزیند و بر آن همه فسق و فضیحت ردایی از شرعیت و فقاهت می پوشاند و آنهمه بیداد و رذیلت را عدالت می نامد و طرفه تر اینکه با این خرقه آلوده باز هم نام کرامت می برد و از جوانان انقیاد و ارادت می طلبد. و از همه بی آبروتر، شورای انقلاب فرهنگی، که اینهمه ناموس شکنی را می بیند و شکنی بر ابرو نمی افکند. آتش در فرهنگ و فرزانگی افتاده است و آن فسردگان را گویی هیچ نیفتاده است.

زین قصه هفت گنبد افلاک پر صدا است کوته نظر ببین که سخن مختصر گرفت

و اگر روزی یکی از آن خام طبعان و عزیزان بی جهت به مصلحت یا به ماموریت دانگی بگیرد و بانگی بر آورد ،عیب بر دانشجویان و تهمت بر بیگانگان می نهد و حال آنکه بیگانه تر از او کس نیست.

اینک در بحبوحه چنین خزانی شد زخم رسیده بوستانی

آتشی که بی هنران و سفله پروران سالیان پیش در کشتزار دانش و دفتر زدند و خرمن "کیان" و "نشاط" و... را سوختند دیروز در دامن "صراط" و "معرفت و پژوهش" افکندند و به شراره شرارت آن دو نهال بارور سایه گستر را خاکستر کردند. رفیق صدیق ، محسن سازگارا را که به حق از محسنان و پاکدامنان و خدمتگزاران این مرز و بوم بود، با تنی رنجور و تهمتی تهی همراه پسرش به زندان سپردند و آنگاه به سابقه مودتی که وی را با من بود و به بهانه عضویتی که در "صراط" و "پژوهش" داشت به آن دو منبع معرفت حمله آوردند و بر آنها قفل تعطیل نهادند و از دفتر و رایانه و نامه و نوار و نورنویس هر چه یافتند با خود بردند و چراغ را کشتند و چراغدان را شکستند و خوان گسترده یی را که صدها دانشجو از آن لقمه معرفت بر می گرفتند درنوردیدند و جمعی را سرگردان و نظمی را پریشان کردند. شاید بدلالت آن یاوه گوی یزدی، صندوقهایی لبریز از دلار و صندوقدارانی فربه از حرام در آنجا بیابند و رشته مجعول پیوند با اجانب را در این وارسی ها پیدا و اعلام کنند. راستی که

شبهه می انگیزد آن شیطان دون درفتند این جمله کوران سرنگون

اینک سه هفته از آن واقعه هائله میگذرد: صراط و پژوهش، مقفل و معطل، مهر بر لب زده خون می خورند و خاموشند و دانشجویان مشتاق چون زائرانی سیاه پوش گرد آن کعبه کمال نومیدانه می گردند و ناکام بر می گردند. شرک تقوا نام مثلث غازیان و قاضیان و کاتوزیان آخرین شهیدان خود را از قبیله عالمان و معلمان گرفته است تا ثابت کند که " هر آنکه کشته نشد از قبیله ما نیست" اینست "احوال شیخ و قاضی و شرب الیهودشان".

آقای خاتمی

موسسات غیر انتفاعی "صراط" و "معرفت و پژوهش" دو خادم خرد از خیل خدام خرد درین دیار بودند، با پیشینه یی کوتاه و کارنامه یی بلند و درخشان، و پناهگاهی برای اندیشه ورزان و دانش دوستان جوان. و البته نه درس تقلید می دادند و نه مرید می پروردند. نه مداحی می کردند نه طبالی. وسیمرغ وار در قاف قناعت نشیمن داشتند. اما عزمی که عمله استبداد دینی بر افشاندن بذر تقلید و بر کندن بیخ تحقیق دارد، آن دو مزرعه را نیز آزاد و آباد نگذاشت. بهانه برای مهر می جستند و عاقبت آنرا از موم تراشیدند. نسل حاضر و نسلهای آتی هرگز این پیام ناخجسته استبداد دینی را از یاد نخواهد برد که: امروز بهترین روزنامه آنست که بسته باشد، بهترین زبان آنست که بریده باشد، بهترین قلم آنست که شکسته باشد، و بهترین متفکر آنست که اصلا نباشد. دانشجو و نماینده ، سیاست پیشه و نویسنده همه تاوان استقلال خود را می پردازند و هر کس سر بر آن آستان ندارد آستین را به خون جگر بشوید که نظام ولایت جز مرید مطیع نمی پسندد. امروز جانی تاوان انتقادی است. والله که مرا و هیچ کس را طاقت و رغبت این اسلام استبدادی نیست. "کافرم من گر از این شیوه تو ایمان داری".

هیچ جای دنیا با دانشگاهیان و مجلسیان خود چنان نمی کنند که درین دیار می کنند. چه جای دانشگاه است بگویید قربانگاه. قوه قضائیه چیست؟ بگوئید قوه قصابیه. مجلس کدام است؟ بگوئید محبس. چنان می نماید که ماده استبداد در دماغ حکام چنان متمکن شده که باکی از بی اعتنایی به خلق ندارند. و درین خیال چندان مباهی و مبتهج اند که باده قدرت را به اندازه نمی خورند و جامه زعامت را به قامت نمی برند. دست ولایت از آستین فقاهت بیرون کردن و سقف ریاست بر ستون شریعت زدن و زهر تطاول در کام تساهل ریختن و راه خشونت را بنام دیانت گشودن و گردن عدالت را به تیغ ولایت بریدن و کمان خود را برتر از یقین خلایق نشاندن و حجت شرعی برای خود کامگی تراشیدن و خود را مشرف به تشریف مخدومی و خلق را مکلف به خدمتگزاری دانستن و بدین حجت منکران را عقوبت کردن، الحق رسمی است که جمهوری اسلامی در جهان آورده است.

دانشجویان و آزادیخواهان این دیار نه منافسه در قدرت دارند نه مناقشه در ثروت، بل مطالبه حریت می کنند و مقابله با استبداد و جباریت. و اگر آنچه در این وطن بنام ولایت می رود استبداد نیست ، باری از خواجگان ولایت مدار بخواهید تا خود تعریفی از استبداد بدست دهند و در جراید نشر کنند و مجال نقد را بگشایند. یا از زمره ارباب معرفت مسالت کنند تا در مجلسی علمی و علنی گره از کار فرو بسته آن بگشایند و دماغ مجلس روحانیان را معطر کنند. صاحب این قلم آماده است تا با صدرنشینان مسند ولایت درین خصوص به مناظره بپردازد تا آنکه دشمن آزادگی است نقد کیسه همت در با ز د و تیر جعبه حجت بیندازد.

آقای خاتمی "می روی و مژگانت خون خلق می ریزد" و در پس پشت، خرمنی از امیدهای سوخته و دل های شکسته را به جا می نهی . " بهر یک جرعه که آزار کسش در پی نیست"، دانشجویان زحمتی از مردم نادان کشیدند و به چنگال عسس و حرس چنان گرفتار آمدند که چشم روزگار بر آنان فاش گریست و دل خویش و بیگانه بر آنان پاک بسوخت. پس " به احتیاط رو اکنون که آبگینه شکستی".

نمیدانم آنچه می نویسم فریادی است بر سر چاه یا از ته چاه. هر چه هست حدیث چاه و فریاد است یا کوه و فرهاد. نعره نومیدانه ای است در سنگستان ناکامی ها که تنها پژواکی از آن نصیب ما می شود. آیا این همه تلخی و ترشی و شوری را پایان شیرینی هست؟

آقای خاتمی! دیر شده است، طفل انتظار پیر شده است، دل صبر ازاین شیوه سیر شده است. اگر ایران است، اگر ایمان است، اگر کرامت انسان است، اگر خرد و برهان است، اگر عشق و عرفان است همه دستخوش تاراج و طوفان است. " کجاست شیر دلی کز بلا نپرهیزد ؟" .

حیف خوردن ز کا ردانی نیست با گرانان به از گرانی نیست


عبدالکریم سروش




جمعه 20 تیر 1382 در ساعت 2:16pm

نسرین مینا سرشت یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1383 ساعت 06:42 ق.ظ http://ashegh1383.persianblog.com

Advertisement




www.SOFTCITY.ws



Advertise Here


پول+شپش+اسم+فلش+دامادی+50$+موبایل پول+شپش+اسم+فلش+دامادی+50$+موبایل

عشق+پول=؟


جمعه، 25 دى، 1383
این هم آخرشه!
این سایت شماروازنظردرآمدماهانه تضمین میکنه فقط باید

چندتادونه لوبیا(دلار) داشته باشید!

ازروی عکس مدیر سایت میتونید یه نگاهی به سایت بندازیدهر کسی هم عضو شد بشرط فعال بودن یه

ایمیل برام بفرسته تاچندتا لوبیاهم من براش بکارم!







¤ لینک |ساعت 2:34 ashegh ashegh

پیام‌هاى دیگران (نظر بدین )


شنبه، 21 آذر، 1383
این هم آخرشه!همیشه هم کارداره ولی به تازهواردا اول کم پول میده.اینجوریه دیگه ولی بعداز مدتی وداشتن چند عضو آقا!آی پول سرازیرمیشه


11/18/04
04:19 Payment Received 39998926 Gold +0.02684 1546417 12.20 USD 444.90
From: mistyandsamscash.com
Memo: mistyandsamscash.com Pay-out
11/18/04
04:19 Payment Received 39998926 Gold +0.02684 1546417 12.20 USD 444.90
From: mistyandsamscash.com
Memo: mistyandsamscash.com Pay-out


¤ لینک |ساعت 3:22 ashegh ashegh

پیام‌هاى دیگران ( 4 نظر )


سه شنبه، 17 آذر، 1383
این هم یکه و آخرشه!
کار زیاد وپرداخت آنی:



12/5/04
23:22 Payment Received 40416688 Gold +0.000022 1729556 0.01 USD 455.75
From: Getpaid2day.net
Memo: Getpaid2day.net Payout
12/5/04
23:22 Payment Receive Fee 40416688 Gold -0.000008 0.00 USD 455.75
Memo: Getpaid2day.net Payout
12/5/04
23:28 Payment Received 40416738 Gold +0.000022 1729556 0.01 USD 455.75
From: Getpaid2day.net
Memo: Getpaid2day.net Payout
12/5/04
23:28 Payment Receive Fee 40416738 Gold -0.000008 0.00 USD 455.75
Memo: Getpaid2day.net Payout


¤ لینک |ساعت 18:9 ashegh ashegh

پیام‌هاى دیگران ( 1 نظر )


سه شنبه، 10 آذر، 1383
این یکی از بهترینهاست
با حداقل پرداخت و بصورت آنی.





به نمونه پرداخت آن توجه کنید:

11/18/04
04:19 Payment Received 39998926 Gold +0.000022 1546417 0.01 USD 444.90
From: WorldWide-Cash.net
Memo: WorldWide-Cash.net Pay-out








¤ لینک |ساعت 5:47 ashegh ashegh

پیام‌هاى دیگران ( 7 نظر )


جمعه، 6 آذر، 1383
No Minimum Payout
این هم از بهترین ها شناخته شده و میشه بعد از مدتی فقط رفت و دستور دریافت پول داد و همینطور گرراگور ازش هرروز دریافتی های ریز ودرشت داشت(البته هم از کار خودمون هم از کار زیر دستی ها مون).



No Minimum Payout

AUTOMATIC PAYOUT VIA E-GOLD!

3Referral Levels, 25%, 15%, and 10%




نمونه پرداختها:

11/22/04
05:19 Payment Received 40069702 Gold +0.000067 1602725 0.03 USD 446.50
From: Quicker Clickers
Memo: Quicker Clickers Payout!


11/17/04
21:16 Payment Received 39994078 Gold +0.000022 1602725 0.01 USD 444.85
From: Quicker Clickers
Memo: Quicker+Clickers+Payout%21





¤ لینک |ساعت 5:1 ashegh ashegh

پیام‌هاى دیگران (نظر بدین )


جمعه، 6 آذر، 1383
بهترین سایت با بهترین پرداختها:
این یکی از بهترین وصادق ترین سایتها می باشد که حتی دیلیت تو کارش نیست و آی حال میده بدون کار کردن مستمر وفقط از طریق کار زیرمجموعه ها پول گیر آورد!

$ 0.50 Payout! Paypal and E-Gold

Level 1 - 80%
Level 2 - 60%
Level 3 - 40% Level 4 - 40%
Level 5 - 40%
Level 6 - 60%




نمونه پرداخت:

11/12/04
12:41 Payment Received 39894084 Gold +0.001373 692561 0.60 USD 437.10
From: antoniomasso
Memo: BONDJAMES BOND DRAGONE TEAM


¤ لینک |ساعت 4:41 ashegh ashegh

پیام‌هاى دیگران (نظر بدین )


پنجشنبه، 28 آبان، 1383
بهترین درصدها:

Level 1 - 40%
Level 2 - 30%
Level 3 - 20%

Level 4 - 20%
Level 5 - 10%
Level 6 - 10%




10 Ref levels of commission under you
• Level 1- 50%, Level 2- 40%, Level 3- 30%
Level 4- 20%, Level 5- 10%, Level 6- 10%
Level 7- 20%, Level 8- 30%, Level 9- 40%
Level 10-50%





Level 1 - 30%
Level 2 - 20%
Level 3 - 10%

Level 4 - 5%
Level 5 - 3%
Level 6 - 1%



¤ لینک |ساعت 13:10 ashegh ashegh

پیام‌هاى دیگران (نظر بدین )


یکشنبه، 3 آبان، 1383
۱۱-
اینها هم سایت های خوبی هستند و من دریافتهای بالایی ازآنها داشتم.

ولی اشکال اونها اینه که حتما باید چند نفر از طریق شما عضو اون بشن

درغیراین صورت دیرتر پرداخت می کنند.

http://www.studiotraffic.com/index.php?refid=69222












¤ لینک |ساعت 7:19 ashegh ashegh

پیام‌هاى دیگران ( 4 نظر )


یکشنبه، 3 آبان، 1383
۱۰-
این هم یکی از بهترینهاست و فقط اهل فن می فهمند!


¤ لینک |ساعت 4:6 ashegh ashegh

پیام‌هاى دیگران ( 1 نظر )


پنجشنبه، 14 خرداد، 1383
۹-خوش حساب ترین و البته ایکس لار...!
این سایت تا بحال صادق و درستکار بوده و حتی بغیر از حداقل های مورد تعهد خودش

مبالغی هم هر هفته بین اعضا تقسیم واتوماتیک به حساب ایگلد می ریزد مثل نمونه

زیر:



از اینجا می توانید به سایت بروید:





¤ لینک |ساعت 8:33 ashegh ashegh

پیام‌هاى دیگران ( 2 نظر )


یکشنبه، 13 اردىبهشت، 1383
۸-
اینقدر ایمیل نفرستید!

از اینجا می تونید برید حساب بین المللی ایگولد باز کنید:

افتتاح حساب

¤ لینک |ساعت 8:56 ashegh ashegh

پیام‌هاى دیگران ( 1 نظر )


شنبه، 12 اردىبهشت، 1383
۷-حتما این را مطالعه کنید
به علت صرفه جویی در جا! درصورت تمایل به تبلیغ رایگان

سایت یا وبلاگ ویاتبادل لینک دراین وبلاگ باآمار روزانه خوب!به اینجا برویدواگر براتون جالب بود با من مکاتبه کنید!


¤ لینک |ساعت 8:26 ashegh ashegh

پیام‌هاى دیگران (نظر بدین )


یکشنبه، 6 اردىبهشت، 1383
اند سایتها!
این سایت هم خوش حسابه:

حداقل هم ۵/.دلار میده و همون روز پرداخت می کنه.





درصدها:10%, 8%, 6%, 4% ,2%





¤ لینک |ساعت 10:7 ashegh ashegh

پیام‌هاى دیگران ( 2 نظر )


شنبه، 5 اردىبهشت، 1383
این هم کارش درسته!


very good !$100,000 Dollar payout





ایمیل ها همه۲۰۰دلاری-پید تو کلیک ها همه ۱۰۰و۲۰۰دلاری

۳پرداخت درماه بصورت اتوماتیک هرچه اعضاتون بیشتر یا کارکردتون میزان پرداخت

بالا تر میره!

۱۰٪و۷٪و۴٪و۱٪ خیلی عالی پرداخت می کنه.



FREE Membership
All Emails Worth $100 and $200

$50 referral bonus

Fast payments for honest members
• Payments are made via eGold, MoneyBookers
Level 1 - 10%
Level 2 - 7%
Level 3 - 4%
Level 4 - 1%




¤ لینک |ساعت 5:3 ashegh ashegh

پیام‌هاى دیگران ( 1 نظر )


سه شنبه، 1 اردىبهشت، 1383
اینها هم جز بهترینها شناخته شدند



¤ لینک |ساعت 5:9 ashegh ashegh

پیام‌هاى دیگران (نظر بدین )


چهارشنبه، 14 آبان، 1382
اینجاروهم یه نگاهی بندازین


1 online

¤ لینک |ساعت 6:46 ashegh ashegh

پیام‌هاى دیگران (نظر بدین )


[خانه | آرشیو | پست الکترونیک ]
خانه
آرشیو
پست الکترونیک

--------------------------------------------------------------------------------




افشین دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.habil.mihanblog.com

عالی بود و پر محتوا
با آرزوی موفقیت ، نظرتون در مورد تبادل لینک چیه به هر حال با اجازتون من لینکتون می کنم

امید سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ب.ظ http://neveshte.blogfa.com

سلام
از وبلاگتون خیلی خوشم اومد.
خوشحال میشم با شما تبادل لینک داشته باشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد