داستانهای کوتاه- داستان اول

           دو دختر خانم با بزک کامل  در حالیکه یکی از انها با موبایل مشغول صحبت است از تاکسی پیاده میشوند:

-         چی ؟ من ؟ من الان یه ربه سر خیابون ونکم . تو کجایی؟

-         ....

-         بیست دقیقه دیگه؟مگه من مسخره توام؟

-         .....

-                    به من چه که ترافیکه. من چه جوری تو این شلوغی واسم؟اینجا پر عمله اس. همین الان نزدیک بود        با یکیشون دعوام بشه .بیشعور بهم تنه زد.به خدا اگه بابام بفهمه داری با من اینکارارو میکنی .....  . پس یه ربع دیگه اینجایی.

-         ..... ( احتمالا چشم).

      -            رو به دوستش : مطمئنم زود تر از بیست دقیقه دیگه نمیاد . بریم سرخه ببینم افشین اون بلیزه رو برام اورده یا نه!!!

 

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 11:42 ق.ظ

منتظر بعدی هستیم

[ بدون نام ] دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 12:18 ب.ظ

جالب بود!

[ بدون نام ] دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 02:36 ب.ظ

ما منتظره دومیش هستیم هیچ جا نمیریم همین جا هستیم

مرتیکه دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 06:44 ب.ظ http://martike.blogsky.com

منم یه زمانی دوس داشتم از این چیزا بنویسم ولی به نظرم این یکی بیش از حد ابکی بود. به هر حال منتظرم

آرزو سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 12:29 ق.ظ http://boz.blogsky.com

مگه همه از هم استفاده نمیکنن؟
شایدم همه از ترس خیانت دیدن خیانت میکنن.
میدونی کسی رو میشناسم که یک سال تمام به رابطه ای که براش ارزش داشت به همین شکل خندید . بی دلیل اهانت کرد .با این فکر که :اون داره به همه اینها میخنده.آدم دروغ و پوچی رو به یه اندازه تو زندگی خودش و دیگران وارد میکنه.من یاد تف سر بالا می افتم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 10:18 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد