راست ولی به صورت جزئی!

- من دروغ نگفتم! 

- یعنی چی دروغ نگفتم. تو گفتی ازش خوشت میاد. غیر از اینه؟ 

- آره گفتم. اما اینم گفتم که از یه چیزاییش خوشم میاد. یعنی براش توضیح دادم از تمام اون آدم من از یه بخشی اش خوشم میاد.  

- خب همیشه همینجوره. یعنی هیچ کس پرفکت نیست. ولی اگه گفتی چرا این اینقدر شاکیه؟ از دیروز داره بهت فحش میده.  

- خب واسه اینکه جنبه نداره.  

- حالا از چیش بدت میاد؟ 

- میخوای بگم از چیش خوشم میاد؟ این راحت تره. 

- بگو. 

- در واقع من از همه اون آدم فقط از یه بخشش خوشم میاد و اونم اون بخشیه که از بالای گودی کمر شروع میشه و به انتهای قوس باسن ختم میشه! 

- و تو با کمال صداقت اینو بهش گفتی؟ آره؟!  

- آره. 

-و توی احمق نمیدونی چرا ناراحت شد؟ 

- چرا میدونم. واسه اینکه انتظار داشت حالا که دماغشو عمل کرده یه چیزی ام راجع به اون بخشش که تو صورتشه بگم که نگفتم!

نظرات 1 + ارسال نظر
بَنو دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:21 ق.ظ

این چاله ها که بر اندامشان نقش کرده اند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد